На початок сторінки
Управління закупівлями

Підсистема забезпечує менеджерів, відповідальних за постачання, інформацією, яка необхідна для своєчасного прийняття рішень про поповнення запасів ТМЦ, для зниження витрат на закупівлі та чіткої організації взаємодії з постачальниками.

Функціонал підсистеми включає:

  • оперативне планування закупівель на підставі планів продажів, планів виробництва і невиконаних замовлень покупців;
  • оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання;
  • реєстрація та аналіз виконання додаткових умов по договорах з фіксованими номенклатурними позиціями, обсягами і термінами поставок;
  • підтримка різних схем прийому товарів від постачальників, в тому числі прийом на реалізацію і отримання давальницької сировини і матеріалів;
  • оформлення невідфактурованих поставок з використанням складських ордерів;
  • аналіз потреб складу і виробництва в товарах, готової продукції та матеріалах;
  • наскрізний аналіз та встановлення взаємозв'язків між замовленнями клієнтів і замовленнями постачальникам;
  • аналіз наслідків, до яких може призвести невиконання замовлень постачальниками (до зриву якого клієнтського замовлення може призвести недопоставка товарів або матеріалів);
  • планування закупівель з урахуванням прогнозованого рівня складських запасів і зарезервованих ТМЦ на складах;
  • підбір оптимальних постачальників товару за їх надійністю, історією поставок, критеріями терміновості виконання замовлень, запропонованими умовами доставки, територіальними або іншим довільним ознаками та автоматичне формування замовлень для них;
  • складання графіків поставок і графіків платежів.

Основні інновації рішення і розвиток функціоналу:

  • Управління закупівельною діяльністю.
  • Бізнес-процеси складних закупівель.
  • Контроль умов поставок.
  • Розширений аналіз і вибір постачальників за цінами і умовами.
  • Формування повної вартості придбання ТМЦ.
  • Контроль і аналіз забезпечення потреб у номенклатурі.