На початок сторінки
Технологія впровадження BAS ERP
Ми гарантуємо успішність впровадження системи при проектному підході
Обстеження
Цей етап дозволяє зрозуміти цілі Замовника, оргструктуру його компанії, глибину впровадження, складність проекту та вимоги до нього.
Наша команда проводить аналіз всіх бізнес-процесів на підприємстві, які буде охоплювати майбутня система. Кількість днів для обстеження може бути різна, в залежності від масштабу і функціональності створюваної системи. Це основний етап при проектному підході, адже ми разом із Замовником формуємо майбутню систему управління компанією.
Розробка технічного завдання
Технічне завдання (ТЗ) описує шляхи досягнення поставлених цілей перед проектною командою. Документ включає в себе опис нових довідників системи, розроблених і погоджених алгоритмів розрахунку, звітних форм, АРМ (автоматизованих робочих місць) користувачів і опис розмежування прав доступу користувачів.
Розробка та налаштування системи (програмного продукту)
Технічний етап, в ході якого наші спеціалісти розгортають програму на сервері Замовника, розробляють нові об’єкти системи, що передбачені ТЗ, налагоджують роботу механізмів та поведінку програми в описаних ситуаціях. Тривалість цього етапу прямо залежить від рівня складності поставленого завдання.
Тестування системи
Тестування системи включає в себе підготовку демонстраційного прикладу, внесення тестових даних, перевірку алгоритмів розрахунку і виправлення виявлених помилок.
Дослідна експлуатація
Це робота з реальними даними, але при цьому, паралельно може використовуватися колишня система. В ході цього етапу проводиться навчання користувачів Замовника функціоналу нової системи. Дослідна експлуатація необхідна для того, щоб можна було перевірити розроблені механізми та налаштування, виявити неточності та виправити їх.
Промислова експлуатація
Перехід підприємства на новий програмний продукт і відмова від всіх альтернативних способів роботи за рамками цієї системи. Етап промислової експлуатації системи передбачає також організацію служби технічної підтримки системи або отримання цих послуг від сторонніх організацій.
Перехід на супровід системи
Довгострокова співпраця з кожним Замовником – це одна з наших переваг. Після завершення проекту ми готові запропонувати Вам різні пакети обслуговування системи, в тому числі із зазначеним рівнем якості (Service Level Agreement, далі SLA). В умовах договору типу SLA ми погоджуємо спосіб комунікації зі спеціалістами Замовника, час реакції команди супроводу, окреслюємо горизонт відповідальності, призначаємо клієнт-менеджера та умови компенсації за простій системи.
Укладаючи договір про рівень надання послуги супроводу (SLA) з нами, Ви:
  • отримуєте гарантію безперебійної роботи. Жодних простоїв і пов'язаних з ними фінансових втрат. Ваша система завжди в справному стані;
  • будете працювати з закріпленим за вашою організацією фахівцем;
  • будете знати, що всі дані під надійним захистом;
  • будете отримувати від нас щомісячний звіт про виконані роботи.