На початок сторінки

CRM

За статистикою, впровадження CRM-системи зумовлює збільшення продажів на 20%. Напрацьовуйте єдину базу клієнтів в єдиному просторі. CRM-система інтегрується з ІР-телефонією, електронною поштою та сайтом, що дозволяє зібрати всі запити клієнтів та опрацювати їх згідно з налагодженими бізнес-процесами.

Вчасний та правильний контакт з клієнтом збільшує ймовірність успішних продаж.

Процесний підхід до роботи з клієнтами економить до 50% робочого часу на виконання поточних операцій. Персоналізований кабінет для кожного менеджера дозволяє бачити заплановані завданя та підказує, який наступний крок потрібно зробити. Керівник може легко контролювати виконання завдань, розподіляти вхідний потік клієнтів та аналізувати відсоток виконання плану продажу. Система автоматично розраховує показники конверсії, надає дані для аналізу причин відвалів клієнтів по етапах бізнес-процесу продажу.