На початок сторінки
keyboard_arrow_down
Чому варто працювати саме з нашою компанією?
  • ви завжди можете задати додаткове запитання працівнику, з яким спілкувалися кілька днів тому, не треба пояснювати проблему знову;
  • не потрібно очікувати на відповідь, усі консультації надаються в реальному часі;
  • поновлення типових конфігурацій відбувається максимально оперативно, гарантовано протягом 5-ти днів після виходу нового релізу;
  • жоден наш клієнт не втратив інформацію внаслідок вірусних атак;
  • доступ до бібліотеки багаторічних напрацювань компанії «Волошин»;
  • послуги надають виключно сертифіковані співробітники, серед яких багато зі стажем роботи на посаді головного бухгалтера;
  • клієнтам немає необхідності дзвонити до спеціаліста, досить залишити заявку на сайті, спеціаліст передзвонить;
  • за результатами опитування, 90% клієнтів обов’язково порекомендують нас, як надійного партнера з супроводу програмних продуктів "1С:Підприємство";
  • система менеджменту якості компанії «Волошин» сертифікована на відповідність міжнародному стандарту ISO 9001:2015 аудитором світового рівня «Bereau Veritas»
  • можливість укласти договір SLA (service level agreement) — договір з гарантованим рівнем сервісу.
Найменування послуг
Пакет послуг "СПЕЦ. РІШЕННЯ"
Пакет послуг "БІЗНЕС"
Пакет послуг "СТАНДАРТ"
Пакет послуг "МІНІМАЛЬНИЙ"
Пакет послуг "ВИГІДНА ТОРГІВЛЯ"
Пакет послуг "ЛЕГАЛЬНИЙ СУПРОВІД"
Ціна, грн./міс.
2950
1676
1216
756
600
6450 грн./рік
Доступ до бази поновлень типових конфігурацій та платформи на сайті https://releases.1c.eu
+
+
+
+
+
+
Лінія консультацій по роботі з типовими конфігураціями 1С:Підприємство:
+38 (0352) 40-10-01 (багатоканальний),
+38 (067) 350-49-60 (Callback – безкоштовно з будь-якого мобільного)
в т.ч. з віддаленим підключенням
Тільки лінія консультацій розробника (необмежено)
Необмежено
(без очікування в черзі)
Необмежено
(без очікування в черзі)
Необмежено
(без очікування в черзі)
Необмежено
(без очікування в черзі)
4 консультації на рік + лінія консультацій розробника (необмежено)
Індивідуальні консультації::
• навчання по роботі з ПЗ;:
• розбір, пояснення та виправлення помилок у базі користувача за допомогою віддаленого підключення.:
• допомога в закритті періоду;:
• інші консультації та послуги.:
Доробка функціоналу програмного забезпечення.
до 4 год /міс.
2 год /міс.
1 год /міс.
Погодинна оплата
Погодинна оплата
Погодинна оплата
Бібліотека додаткових друкованих форм, звітів, обробок, що розширюють функціональність типових конфігурацій. Актуальний перелік напрацювань на сайті http://voloshyn.com.ua/bonus.php
Безкоштовно
Безкоштовно
Безкоштовно
Безкоштовно
-
-
Програма для здачі звітності "FREDO Звіт"
інд.
2 юр./фіз. особи
2 юр./фіз. особи
1 юр./фіз. особа
1 юр./фіз. особа
1 юр./фіз. особа
Лінія консультацій по роботі "FREDO Звіт"
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
погодинна оплата
Ремонт бази 1С:Підприємство у разі поломки
безкоштовно
1 раз в місяць
1 раз в квартал
1 раз в квартал
безкоштовно
1 раз в рік
Налаштування автоматичного створення резервної копії бази даних
всі бази
3 бази
2 бази
1 база
1 база
1 раз в рік
Перевірка коректності зняття архівних копій
за домовленістю
1 раз в місяць
за запитом
за запитом
за запитом
погодинна оплата
Виділений спеціаліст для консультацій + особистий номер телефону
+
+
-
-
-
-
Участь представників компанії у семінарах та інших інформаційних заходах
3 представники
3 представники
2 представники
1 представник
1 представник
1 представник
Доступ до навчальних матеріалів https://its.1c.eu
Необмежено
Необмежено
Необмежено
Необмежено
Необмежено
Необмежено
Повідомлення про вихід поновлень на електронну пошту (e-mail)
+
+
+
+
+
+
Консультація аудитора
+*
+*
+*
+*
+*
+*
* - При попередній оплаті супроводу на 12 місяців одним платежем, ви можете отримати безкоштовну письмову консультацію аудитора та вибрати:
  • знижку на суму вартості одного місяця супроводу відповідного пакету;
  • подарунковий сертифікат Watsons/ОККО/АЛЛО на еквівалентну суму.
Вартість додаткових сервісів та продуктів
Найменування/Період
Вартість грн. за 12 міс
Підключення додаткової юридичної особи до програми «FREDO Звіт»
1200
Підключення додаткової фізичної особи до програми «FREDO Звіт»
300
Перехід на мережеву версію «FREDO Звіт» одноразово
360
Сервіс електронного документообігу FREDO ДокМен
612
Сервіс FlyDoc обмін документами з 1С:Підприємство 8 (юр. / фіз. особа)
5000 / 2500
Cупровід конфігурацій для агропромислового комплексу (ІТС Галузевий 1 категорії) https://portal.1c.eu/applications/23
2700
Антивірус NOD 32 / Продовження ліцензії
696 / 418
Сервіс «ПАКТУМ»
Вартість, грн. без ПДВ
Бізнес-300. 300 карток або 3 місяці з дати активації
600
Бізнес-1200. 1200 карток або 6 місяців з дати активації
2000
Бізнес-2200. 2200 карток або 12 місяці з дати активації
3000

Сервіс FREDO ДокМен – це сервіс для користувачів систем автоматизації бізнесу (BAS, UA-Бюджет, 1С:Підприємство), за допомогою якого можна обмінюватися будь-якими електронними документами зі своїми контрагентами. Тісна інтеграція сервісу FREDO ДокМен з типовими конфігураціями систем автоматизації бізнесу дозволяє обмінюватися між контрагентами рахунками, актами виконаних робіт і товарними накладними безпосередньо з конфігурацій систем автоматизації бізнесу без створення зовнішніх проміжних файлів.

Сервіс Пактум.Контрагент – сервіс автоматизованого збору, обробки та аналізу інформації. Даний сервіс дає можливість автоматичного заповнення реквізитів контрагента в системах 1С:Підприємство 8 даними з офіційних джерел - відкритих державних реєстрів.

Сервіс Flydoc - інтегруємий модуль для 1С:Підприємство, який дозволяє використовувати звичну програму, для офіційного електронного документообігу в Україні. Завдяки єдиній стандартизованій платформі ПТАХ, до якої підключається даний модуль, існує можливість безпосередньо обмінюватися необхідними документами з користувачами сервісів 1С:Підприємство, Медок (M.E.Doc), Сота і ін.

Відгуки наших клієнтів

"У рамках договору супроводу програму було модифіковано під усі наші потреби. З ростом нашої компанії, кількість запитів у нових доробках та розробках постійно зростає, всі вимоги завжди задоволені та враховані, роботи виконуються вчасно та оперативно..."

Василь Шалига
Фінансовий директор ТОВ "Агросем"