Пошук по сайту
Поширити сторінку
в соцмережах
Змінити мову
EN
Контакти
  • Компанія "ВОЛОШИН"
  • phone_in_talk Контактний телефон +38 (0352) 40-40-01
  • schedule Графік роботи Пн.-Пт. (з 09.00 до 18.00, обідня перерва з 13.00 до 14.00)
  • email E-mail sales@voloshyn.com.ua
  • location_on Адреса офісу м. Тернопіль, вул. Медова, 20, 22 (бізнес-центр "Олімп", 4-й поверх)
Долучайтеся до наших спільнот
На початок сторінки

СЕБН Україна - Автоматизація ERP

Японсько-німецьке підприємство "СЕБН-Україна"

Японсько-німецьке підприємство "СЕБН-Україна"

ТОВ "СЕ Борднетце-Україна" — виробник кабельно-провідникової продукції для концерну "Фольксваген". Засновником є японська компанія "Сумітомо Електрік" (Sumitomo Electric Bordnetze) — провідний світовий виробник кабельної продукції.

На підприємстві впроваджено програмний продукт "1С:Управління виробничим підприємством 8". Загальна кількість автоматизованих робочих місць – 60. Здійснено автоматизацію таких ділянок:

  • бухгалтерський і податковий облік (у т.ч. автоматичне формування фінансової та податкової звітності);
  • зарплата й управління персоналом;
  • управління грошовими коштами;
  • управління замовленнями.

Індивідуально було розроблено низку підсистем, які дали змогу оптимізувати багато важливих бізнес-процесів на підприємстві. Зокрема:

  • для автоматизації розрахунку зарплати працівників (на підприємствах Замовника — 4000 осіб), проведено інтеграцію облікової системи 1С із "електронною прохідною". Ця інформація допомогла автоматизувати облік фактичного перебування працівників на підприємстві, що своєю чергою стало основою для ведення достовірних табелів обліку робочого часу.
  • розроблено друк розрахункових листків у пін конвертах, що забезпечило насамперед збереження конфіденційності інформації, а також оперативність друку та видачі розрахункових листків.
  • розроблено корпоративну систему тайм-менеджменту, що допомогло оперативно вести облік робочого часу, зайнятості робочих центрів відповідно до встановленого графіка роботи (позмінний, індивідуальний), аналізу та контролю ефективності використання робочого часу.
  • розроблено підсистему "Рекрутинг", впровадження якої максимально спростило бізнес-процес підбору персоналу та забезпечила збереження інформації щодо кожного кандидата, її подальший аналіз.
  • для можливості ведення обліку листків непрацездатності, проходження медичних оглядів і скарг працівників на медичні препарати, розроблено окремий модуль — "Медпункт".
  • здійснено інтеграцію програмного забезпечення 1С зі спеціалізованим виробничим програмним забезпеченням.
  • розроблено конфігурацію "1С:Облік давальницької сировини для переробки". Основне завдання її полягає в обліку сировини, завезеної на митну територію України, фіксації переробки та вивезення з території країни у вигляді готової продукції. У конфігурації також реалізовано друк та вивантаження всіх нормативних документів для митниці та торгово-промислової палати.

Супровід програмного комплексу здійснюється за угодою про рівень послуг (SLA).