На початок сторінки

Каталог власних розробок

Обробки
16500 грн.

Працюєте з персональними даними фізичних осіб? Для вас є критичною правильність введеної персональної інформації про фізичних осіб, з якими маєте справу? Повільна реєстрація і обробка персональної інформації є вузьким місцем у швидкості і якості обслуговування ваших клієнтів?

Мінімізуйте перелічені вище недоліки, використовуючи сучасні технології.

Підсистеми
Рішення дозволяє автоматизувати функції планування МТЗ, планування процесів забезпечення потреб в матеріально-технічних ресурсах (МТР), виконання плану забезпечення, оперативний контроль і аналіз виконання потреб в МТР.
Актуально для великих суб’єктів господарювання, які мають розгалужену мережу філій чи територіальних підрозділів або використовують кілька облікових систем.
4000 грн.
Продукт призначений для автоматизації процесу реєстрації повернутих видаткових накладних та актів надання послуг, а також інших розхідних документів.
Механізм забезпечує:
- контроль за наявністю підписаних договорів та первинних документів;
- оперативну оцінку стану наявності документів;
- високий рівень заощадження трудових ресурсів.
Згортка (обрізка) бази даних без переривання робочого процесу
4200 грн.
Друк зображення номенклатури у прайс-листах та звітах
520 грн.
Створення єдиної системи управління НДІ допоможе вирішити цілий комплекс проблем, викликаних множинністю точок введення НДІ, відсутністю єдиних стандартів ведення НДІ і недостатньою кваліфікацією персоналу. Результат впровадження централізованої системи управління НДІ – стандартизація корпоративних довідників, усунення неактуальної і такої, що дублюється інформації, організація централізованої точки введення інформації, обробка і контроль вмісту довідників.
Система обліку та формування консолідованої фінансової звітності за МСФЗ (IFRS)
Веб-кабінет клієнта — це інструмент, що дозволить компаніям, які здійснюють гуртову торгівлею, побудувати ефективну роботу з своїми постійними покупцями та партнерами своєї дилерської мережі.
Для торговельних підприємств пропонуємо систему автоматизації роботи торгових агентів, експедиторів та мерчендайзерів за допомогою мобільних пристроїв (смартфонів, планшетних комп'ютерів, КПК).
4500 грн.
Підсистема "Управління автотранспортом" використовується для автоматизації управління автопідприємств—перевізників, а також для ведення обліку діяльності автопарків підприємств. У цій конфігурації реалізовано облік автомобільного парку, виписки маршрутних листів, облік витрат паливно-мастильних матеріалів, облік ремонту транспортних засобів своїми силами і з залученням сторонніх осіб.
Комплексні рішення
5000 грн.
Конфігурація "Аптека" — це готове галузеве рішення для автоматизації аптек, фарм-маркетів і аптечних пунктів. Застосовується для автоматизації роздрібних продажів лікарських препаратів і супутньої продукції.
6000 грн.
Продукт призначений для автоматизації процесів роздрібного продажу продуктів і страв у ресторанах, кафе, барах, фаст-фудах та інших підприємствах громадського харчування.
4000 грн.
Конфігурація "Роздріб" — це готове рішення для автоматизації роздрібних магазинів, супермаркетів і роздрібних торговельних мереж.
6000 грн.
Конфігурація "Хлібзавод" призначена для автоматизації обліку та бізнес-процесів на підприємствах хлібопекарської галузі. Це хліб заводи, хлібопекарні, підприємства, що виготовляють кондитерські вироби.
Заступник начальника управління МТЗ ПАТ "УКРГІДРОЕНЕРГО" Жайворонок про переваги автоматизації закупівлі ТМЦ

Жайворонок Вадим Віталійович

Заступник начальника управління МТЗ та логістики

ПАТ "УКРГІДРОЕНЕРГО"

Впровадження системи електронного погодження заявок на закупівлі ТМЦ спростило та скоротило ряд процесів. Тепер створюється тільки одна заявка, яка в електронному вигляді проходить через усі задіяні в закупівлі підрозділи. Іншими словами, існує один ланцюг від формування потреби до отримання товару на склад. Як наслідок, крім автоматизації процесу закупівлі ми отримали контроль та оперативність... Детальніше