Пошук по сайту
Поширити сторінку
в соцмережах
Змінити мову
Контакти
  • Компанія "ВОЛОШИН"
  • phone_in_talk Контактний телефон +38 (0352) 40-40-01
  • schedule Графік роботи Пн.-Пт. (з 09.00 до 18.00, обідня перерва з 13.00 до 14.00)
  • email E-mail sales@voloshyn.com.ua
  • location_on Адреса офісу м. Тернопіль, вул. Медова, 20, 22 (бізнес-центр "Олімп", 4-й поверх)
Долучайтеся до наших спільнот
На початок сторінки

Каталог власних розробок

Друковані форми первинних документів
Ціна, грн.
Друк адреси контрагента для конверту з віконечком
520
Друкована форма 2-х примірників актів на 1 сторінку
520
Друкована форма 2-х примірників авансових звітів на 1 сторінку
520
Хіт продажу Додавання логотипу у друковані форми документів
520
Комплексні рішення
Ціна, грн.
Рішення дозволяє автоматизувати функції планування МТЗ, планування процесів забезпечення потреб в матеріально-технічних ресурсах (МТР), виконання плану забезпечення, оперативний контроль і аналіз виконання потреб в МТР.
Актуально для великих суб’єктів господарювання, які мають розгалужену мережу філій чи територіальних підрозділів або використовують кілька облікових систем.
Створення єдиної системи управління НДІ допоможе вирішити цілий комплекс проблем, викликаних множинністю точок введення НДІ, відсутністю єдиних стандартів ведення НДІ і недостатньою кваліфікацією персоналу. Результат впровадження централізованої системи управління НДІ – стандартизація корпоративних довідників, усунення неактуальної і такої, що дублюється інформації, організація централізованої точки введення інформації, обробка і контроль вмісту довідників.
5000
Конфігурація "Аптека" — це готове галузеве рішення для автоматизації аптек, фарм-маркетів і аптечних пунктів. Застосовується для автоматизації роздрібних продажів лікарських препаратів і супутньої продукції.
4000
Конфігурація "Роздріб" — це готове рішення для автоматизації роздрібних магазинів, супермаркетів і роздрібних торговельних мереж.
Веб-кабінет клієнта — це інструмент, що дозволить компаніям, які здійснюють гуртову торгівлею, побудувати ефективну роботу з своїми постійними покупцями та партнерами своєї дилерської мережі.
4000
Продукт призначений для автоматизації процесу реєстрації повернутих видаткових накладних та актів надання послуг, а також інших розхідних документів.
Механізм забезпечує:
- контроль за наявністю підписаних договорів та первинних документів;
- оперативну оцінку стану наявності документів;
- високий рівень заощадження трудових ресурсів.
6000
Продукт призначений для автоматизації процесів роздрібного продажу продуктів і страв у ресторанах, кафе, барах, фаст-фудах та інших підприємствах громадського харчування.
6000
Конфігурація "Хлібзавод" призначена для автоматизації обліку та бізнес-процесів на підприємствах хлібопекарської галузі. Це хліб заводи, хлібопекарні, підприємства, що виготовляють кондитерські вироби.
Для торговельних підприємств пропонуємо систему автоматизації роботи торгових агентів, експедиторів та мерчендайзерів за допомогою мобільних пристроїв (смартфонів, планшетних комп'ютерів, КПК).
4500
Підсистема "Управління автотранспортом" використовується для автоматизації управління автопідприємств—перевізників, а також для ведення обліку діяльності автопарків підприємств. У цій конфігурації реалізовано облік автомобільного парку, виписки маршрутних листів, облік витрат паливно-мастильних матеріалів, облік ремонту транспортних засобів своїми силами і з залученням сторонніх осіб.
Згортка (обрізка) бази даних без переривання робочого процесу
4200
Друк зображення номенклатури у прайс-листах та звітах
520
Система обліку та формування консолідованої фінансової звітності за МСФЗ (IFRS)
Обробки
Ціна, грн.
16500

Працюєте з персональними даними фізичних осіб? Для вас є критичною правильність введеної персональної інформації про фізичних осіб, з якими маєте справу? Повільна реєстрація і обробка персональної інформації є вузьким місцем у швидкості і якості обслуговування ваших клієнтів?

Мінімізуйте перелічені вище недоліки, використовуючи сучасні технології.

Пакетне формування та вивантаження податкових накладних
1000
Пакетний друк актів звірок
1000
Видалення документів в немонопольному режимі
260
Хіт продажу Пакетна виписка рахунків та актів, їх пакетне надсилання ел. поштою
2000
Обнулення від’ємних залишків по запасах
3200
Обнулення залишків податкового кредиту та/або зобов'язань
3200
Звіти
Ціна, грн.
Новинка Звіт про фінансові результати та Баланс за довільний період
520
Звіт "Валовий прибуток" за даними бухгалтерського обліку
520
Звіт "Продажі" для програми "1С:Бухгалтерія"
520
Звіт 1ДФ "Виплачено=Нараховано"
520
Оборотно-сальдова відомість з рахунками іноземною мовою
520
Звірка залишків запасів по бухгалтерському та управлінському обліках
1000
Заступник начальника управління МТЗ ПАТ "УКРГІДРОЕНЕРГО" Жайворонок про переваги автоматизації закупівлі ТМЦ

Жайворонок Вадим Віталійович

Заступник начальника управління МТЗ та логістики

ПАТ "УКРГІДРОЕНЕРГО"

Впровадження системи електронного погодження заявок на закупівлі ТМЦ спростило та скоротило ряд процесів. Тепер створюється тільки одна заявка, яка в електронному вигляді проходить через усі задіяні в закупівлі підрозділи. Іншими словами, існує один ланцюг від формування потреби до отримання товару на склад. Як наслідок, крім автоматизації процесу закупівлі ми отримали контроль та оперативність... Детальніше