Пошук по сайту
Поширити сторінку
в соцмережах
Змінити мову
Контакти
  • Компанія "ВОЛОШИН"
  • phone_in_talk Контактний телефон +38 (0352) 40-40-01
  • schedule Графік роботи Пн.-Пт. (з 09.00 до 18.00, обідня перерва з 13.00 до 14.00)
  • email E-mail sales@voloshyn.com.ua
  • location_on Адреса офісу м. Тернопіль, вул. Медова, 20, 22 (бізнес-центр "Олімп", 4-й поверх)
Долучайтеся до наших спільнот
На початок сторінки

Готелі, ресторани, кафе (HoReCa)

Ресторани, кафе, інші заклади громадського харчування

Система покликана автоматизувати процеси роздрібного продажу продуктів і страв на підприємствах громадського харчування. Програма істотно підвищує ефективність і зручність роботи персоналу. А також за необхідності дозволяє швидко і недорого її доопрацювати й адаптувати до потреб конкретного закладу або мережі.

Інтерфейс «Ресторан»

Автоматизація залу класичного ресторану. Замовлення офіціант складає через POS-термінали, які розташовані в залі або на літньому майданчику. Замовлення починається з вибору столу. Після вибору страв інформацію про замовлення відразу друкують у цехах приготування (кухнях) та місцях видачі (бар). Розрахунок проводять через касира, який бачить усі неоплачені замовлення. Для відвідувача друкують гостьовий чек і за потреби — фіскальний.

Інтерфейс «Фаст-фуд»

Автоматизація громадського харчування, їдальні, ресторану швидкого харчування. У такому закладі касир — основний оператор системи. Він заповнює замовлення, а також проводить розрахунок. Основний критерій роботи — швидкість обслуговування.

Основні функціональні можливості системи:

  • автоматичне оформлення замовлень від клієнтів із залу ресторану або бару з використанням номенклатурних позицій;
  • збереження "історії" зміни складу замовлення;
  • контроль стану замовлень у залах ресторану;
  • друк попередніх чеків без проведення через касу;
  • автоматичний друк сформованих офіціантами замовлень безпосередньо у місцях приготування;
  • пробиття чека за замовленням на фіскальному реєстраторі;
  • виконання повернень за пробитими чеками;
  • прийом готівкової та безготівкової оплати;
  • облік дисконтних карт і робота з різними видами знижок;
  • повне або часткове перенесення товарного складу замовлення між столами й офіціантами;
  • закриття касової зміни з формуванням денних звітів про продажі у різних аналітичних розрізах;
  • збереження архіву пробитих чеків;
  • отримання звітності за результатами реалізації/списання товарів;
  • фіксація та аналіз підозрілих дій персоналу

Для полегшення візуального представлення (відображення?) стану ресторану офіціантами й менеджерами залів у конфігурації реалізовано графічну побудову карти столів.

Система повністю покриває завдання автоматизації залу:

  • реєстрація замовлення
  • розрахунок замовлення
  • друк на кухонних принтерах
  • друк гостьових рахунків
  • фіскальний друк
  • дві форми обліку
  • дисконтна система
  • повний комплект звітів тощо

Система має змогу в онлайні вивантажувати дані з front-офісу в центральну аналітичну систему. Це дозволяє робити оперативний аналіз роботи як окремих ресторанів, так і всієї мережі.

Готелі

Бронювання і заселення

  • один документ відображає ключові операції з обслуговування клієнтів: бронювання, розміщення, переселення, продовження проживання, виїзд гостей та взаєморозрахунки з клієнтами;
  • наочне відображення стану номерного фонду в «шахматці» за допомогою налаштування кольорів (бронь, заселений, виїхав, ремонт, є борг за проживанням);
  • оперативне зняття броні у разі її непідтвердження;
  • швидкий підбір номера за класом, поверхом, корпусом;
  • бронювання не тільки номерів, а й інших приміщень (конференц-зал, процедурний кабінет, сауна, солярій тощо).

Управління номерним фондом:

  • ведення обліку особливостей номерного фонду (корпуси, поверхи, номери, місця в номерах, опис характеристик номера);
  • відображення статусу ремонту номерів, складання розкладу технологічних перерв приміщень на «шахматці».

Система лояльності:

  • швидкий пошук гостей готелю у базі системи за різними критеріями: персональними даними, періодом проживання, номером броні, дисконтною картою;
  • гнучка система знижок: дисконтні карти, індивідуальні разові знижки та знижки на певний час;
  • спливаючі підказки адміністратора при наведенні курсора на бронь (номер телефону, коментар, статус гостя, знижки, агент тощо);
  • збереження інформації про уподобання і побажаннях гостей;
  • визначення статусу гостя і контрагента, ведення «чорного», «VIP» і інших списків гостей.

Маркетинг

Аналіз інформації про кожному гостя і контрагента готелю.

Взаєморозрахунки:

  • різні форми оплати: готівкова, безготівкова, еквайринг (за банківськими картами);
  • автоматичний розрахунок вартості проживання та додаткових послуг;
  • гнучка система тарифікації, можливість встановлення цін на різні сезони;
  • формування всієї необхідної документації для проведення взаєморозрахунків (рахунки, рахунки-фактури, акти на надання послуг);
  • відображення заборгованостей з оплати послуг та проживання гостей;
  • проведення взаєморозрахунків для клієнтів, які не проживають у готелі, але користуються його послугами (оплата банкетів, оренда конференц-залів).

Ціноутворення:

  • формування тарифної сітки з виведенням прейскуранта вартості проживання;
  • встановлення цін залежно від сезону.

Бухгалтерія:

  • автоматичне формування бухгалтерських документів на підставі даних служб бронювання і розміщення гостей;
  • здійснення банківських операцій: система передоплати, взаєморозрахунки з контрагентами, платіжні документи, клієнт-банк;
  • розрахунок зарплат працівників (засобами типового функціоналу “1С: Бухгалтерія 8”).

Звіти:

  • формування аналітичних звітів: аналітика щодо гостей і клієнтів (проживання у готелі, статус гостей на певну дату, історія відвідин готелю гостем, розклад процедур клієнта тощо), аналітика з номерного фонду (розміщення за день, аналіз броні, технологічні перерви, завантаження номерного фонду тощо);
  • складання універсальних звітів за довільними джерелами даних;
  • формування фінансових звітів для аналізу як планованих, так і фактичних доходів готелю з деталізацією за періодами, класами і номерами проживання;
  • наявність регламентованих форм звітності.

Контроль дій персоналу:

  • збереження всієї історії роботи з документами бронювання, розміщення (коли був змінений документ, ким, що саме змінилося);
  • звіт за журналом змін у документах бронювання.

Торговельне обладнання

Володіючи гнучкими можливостями налаштування, продукт дозволяє реалізувати оптимальну конфігурацію робочих місць і торговельного обладнання. При цьому система управління торговельним обладнанням дозволяє з будь-якого робочого місця використовувати пристрої, підключені до різних комп'ютерів мережі.

До торговельного обладнання, яке може бути використане з конфігурацією, належать:

  • фіскальні реєстратори;
  • програмовані клавіатури;
  • Touch-Screen монітори (сенсорні дисплеї);
  • дисплеї покупців;
  • сканери штрих-кодів;
  • рідери магнітних карт;
  • рідери безконтакних карт (proximity);
  • кухонні принтери замовлень;
  • електронні ваги;
  • термінали збору даних;
  • планшети під управлінням операційної системи Android.