У підсистемі реалізовані комерційні пропозиції, що дозволяють фіксувати історію переговорів з клієнтом для визначення складу та умов продажів. Істотно розвинена функціональність замовлення як "центру управління" усіма подальшими діями з його обробки. Введено статуси замовлення ("не підтверджений", "до оплати", "до забезпечення", "до відвантаження"), що описують етапи проходження замовлення.
На різних етапах замовлення може виступати як розпорядження на забезпечення, на відвантаження, на оформлення документів. Контроль виконання розпоряджень ведеться з деталізацією до рядка замовлення.
Підсистема надає можливість вказати графік оплати за замовленням клієнта (як у частині авансових платежів, так і платежів з погашення дебіторської заборгованості). Графік може формуватися з урахуванням вибраного календаря. Це дозволяє планувати надходження виручки по днях, контролювати дотримання клієнтом затверджених термінів оплати, виділяти прострочену дебіторську заборгованість. Система дозволяє класифікувати прострочену заборгованість за інтервалами глибини прострочення.
Ведеться облік планової та фактичної заборгованості у розрізі замовлень, термінів оплати і документів розрахунків. При цьому робота користувачів суттєво спрощена: ручне рознесення надходження платежів виконується тільки за замовленнями, розподіл по інших аналітичних розрізах виконується автоматично у фоновому режимі.
Аналогічно продажу реалізована робота із замовленнями постачальникам і ведення взаєморозрахунків із закупівель.
Основні інновації рішення і розвиток функціоналу:
- Управління ефективністю процесів продажів та угод з клієнтом.
- Воронка продажів.
- Формування прайс-листів з інформацією про залишки товарів.
- Використання регламентованих процесів продажів, бізнес-процеси управління складними продажами.
- Розширене управління замовленнями клієнтів, типові та індивідуальні правила продажу, угоди.
- Самообслуговування клієнтів.
- Управління торговими представниками.
- Моніторинг стану процесів продажів.
- Планування використання автотранспорту.
- Ймовірнісна оцінка прогнозу продажів.
- Роздільний облік по партнерах (управлінський облік) і контрагентах (регламентований облік).
- Автоматичний контроль ліміту заборгованості.
- Інвентаризація взаєморозрахунків.
- Моніторинг та класифікація простроченої заборгованості за набором параметрів.
- Розширені інструменти для формування статистичної та аналітичної звітності за станом взаєморозрахунків.