Пошук по сайту
Поширити сторінку
в соцмережах
Змінити мову
Контакти
  • Компанія "ВОЛОШИН"
  • phone_in_talk Контактний телефон +38 (0352) 40-40-01
  • schedule Графік роботи Пн.-Пт. (з 09.00 до 18.00, обідня перерва з 13.00 до 14.00)
  • email E-mail sales@voloshyn.com.ua
  • location_on Адреса офісу м. Тернопіль, вул. Медова, 20, 22 (бізнес-центр "Олімп", 4-й поверх)
Долучайтеся до наших спільнот
На початок сторінки

Автоматизація документообігу у компаніях

Програма вирішує завдання автоматизації обліку документів, взаємодії співробітників, контролю та аналізу виконавської дисципліни.

Ключові можливості програми:

  • впорядкування роботи співробітників з документами;
  • виключення можливості втрати версій або перетину фрагментів при одночасній роботі;
  • скорочення часу пошуку потрібної інформації і сумарний час колективної обробки документів;
  • підвищення якості готового матеріалу (проектів, документації тощо.) за рахунок вирішення великої кількості спірних питань і впорядкування роботи користувачів;
  • не має галузевої специфіки і може ефективно використовуватися як в бюджетному секторі, так і на комерційних підприємствах, будь то розподілена холдингова структура з великою кількістю користувачів або невелике підприємство;
  • будучи універсальною, програма легко може бути налаштована і адаптована під специфіку конкретної організації.

Які завдання вирішує?

  • централізоване безпечне зберігання документів,
  • оперативний доступ до документів з урахуванням прав користувачів,
  • реєстрація вхідних і вихідних документів,
  • перегляд і редагування документів,
  • контроль версій документів,
  • робота з документами будь-яких типів: офісними документами, текстами, зображеннями, аудіо- та відеофайлами, документами систем проектування, архівами, додатками і т.д.,
  • повнотекстовий пошук документів за їх змістом,
  • колективна робота користувачів з можливістю узгодження, затвердження та контролю виконання документів,
  • маршрутизація документів, що настроюється по кожному виду документів окремо,
  • автоматизоване завантаження документів з електронної пошти і зі сканера,
  • облік і контроль робочого часу співробітників.

Облік документів ведеться в розрізі видів документів відповідно до положення про документообіг підприємства. Принципи обліку вхідних, вихідних і внутрішніх документів, закладені в програму, повністю відповідають чинним стандартам і нормам.