1C:CRM — ефективне рішення для управління компанією

Автоматизоване робоче місце менеджера


Бізнес-процеси
Менеджери, відділ продажу і вся компанія працюють по затверджених процесах під контролем CRM-системи. В результаті:
Система допомагає планувати контакти з клієнтами, нагадує про заплановані події та контакти, фіксує їх результати.
Графічна карта процесу дозволяє розуміти процес і керувати ним.
Систематизована єдина база клієнтів


Реєстрація усіх контактів та подій в CRM системі
Лійка продажу


Постановка задач всередині компанії
Співробітники можуть делегувати завдання своїм колегам і в будь який момент перевірити їх виконання.
Задачі не губляться. Прозорий контроль виконання задач. Легко виявляти протерміновані і невиконані завдання.
Передача відповідальності
Керівник має можливість одним кліком делегувати всі задачі на іншого менеджера під час відпустки чи звільнення менеджера.
Формування корпоративної бази знань
Допомагає зекономити час на введення в посаду нового працівника.
Корпоративна база знань (типу F.A.Q., How To) з відповідями на типові запитання допомагає в роботі сервісній службі компанії, hot-line, тощо.

Впровадження системи CRM дозволить:
- оперативно реагувати на запити клієнтів;
- чітко планувати взаємодію з клієнтами;
- оцінювати результати різних маркетингових і рекламних акцій із залучення клієнтів;
- відстежувати кожне звернення;
- ефективно використовувати кожен контакт;
- індивідуально будувати систему взаємовідносин, оптимально організовуючи роботу з різними категоріями клієнтів.
Додаткові цінності CRM для бізнесу:
- використовуючи підсистему CRM, Ви не будете залежати від «записів у блокнотах» менеджерів з продажу. Відносини з клієнтами стануть надбанням компанії, а не конкретних співробітників;
- Ви зможете в будь-який момент отримати контактну інформацію клієнтів, бачити всю історію взаємин з ними, плановані і фактичні угоди, зустрічі, листи, дзвінки;
- не пропустите важливих зустрічей із клієнтами, днів народження та інших знаменних дат важливих клієнтів;
- завжди будете мати зворотній зв'язок із Вашими клієнтами, використовуючи підсистеми анкетування та поштових розсилок;
- будете контролювати роботу менеджерів і будувати систему мотивації, засновану на оцінці якості роботи з клієнтами;
- зможете гармонійно поєднувати формальний підхід та індивідуальне ставлення до кожного клієнта.
Якщо вам знайомий перелік цих проблем:

Ефективна робота з клієнтами – один із ключових чинників підвищення рентабельності та надійності бізнесу в умовах високої конкуренції. Тому для управління взаємовідносинами з клієнтами потрібна система, націлена на максимальне освоєння потенціалу кожного клієнта і партнера в інтересах підприємства. Впровадження системи CRM є невід'ємною функціональною частиною сучасної комплексної інформаційної системи підприємства.
CRM – це дієві практичні інструменти, якими вже завтра можна користуватися і покращувати відносини з покупцями, постачальниками, суміжниками та будь-якими іншими контрагентами. А основне – підвищувати ефективність управління компанією.