Управління відносинами з клієнтами (CRM)
Як підвищити лояльність клієнтів?

Ефективна робота з клієнтами – один із ключових чинників підвищення рентабельності та надійності бізнесу в умовах високої конкуренції. Тому для управління взаємовідносинами з клієнтами потрібна система, націлена на максимальне освоєння потенціалу кожного клієнта і партнера в інтересах підприємства. Впровадження системи CRM є невід'ємною функціональною частиною сучасної комплексної інформаційної системи підприємства.

Впровадження системи crm дозволить:

  • оперативно реагувати на запити клієнтів;
  • чітко планувати взаємодію з клієнтами;
  • оцінювати результати різних маркетингових і рекламних акцій із залучення клієнтів;
  • відстежувати кожне звернення;
  • ефективно використовувати кожен контакт;
  • індивідуально будувати систему взаємовідносин, оптимально організовуючи роботу з різними категоріями клієнтів.

Додаткові цінності crm для бізнесу:

  • використовуючи підсистему CRM, Ви не будете залежати від «записів у блокнотах» менеджерів з продажу. Відносини з клієнтами стануть надбанням компанії, а не конкретних співробітників;
  • Ви зможете в будь-який момент отримати контактну інформацію клієнтів, бачити всю історію взаємин з ними, плановані і фактичні угоди, зустрічі, листи, дзвінки;
  • не пропустите важливих зустрічей із клієнтами, днів народження та інших знаменних дат важливих клієнтів;
  • завжди будете мати зворотній зв'язок із Вашими клієнтами, використовуючи підсистеми анкетування та поштових розсилок;
  • будете контролювати роботу менеджерів і будувати систему мотивації, засновану на оцінці якості роботи з клієнтами;
  • зможете гармонійно поєднувати формальний підхід та індивідуальне ставлення до кожного клієнта.

Якщо вам знайомий перелік цих проблем, тоді вам потрібен CRM:

  • інформація про клієнтів зберігається у різних місцях: календарі, записниках, програмному забезпеченні, відривних аркушах тощо;
  • немає можливості аналізу клієнтської бази, побудови комплексних звітів з продажу, закупівель та історії спілкування з клієнтами;
  • історія спілкування з клієнтами не є цілісною або її не реєструють. Досягнуті у переговорах домовленості забувають і не виконують, що викликає негативну реакцію клієнтів. Щоразу перепитують їхні номери телефонів або e-mail, а також, що вони замовляли;
  • втрата інформації при передачі всередині компанії призводить до збоїв в основних бізнес-процесах. «Інформаційні провали» між співробітниками і підрозділами збільшують кількість скарг і собівартість продажів;
  • регламентовані і затверджені бізнес-процеси не автоматизовані і не впроваджені в «робоче середовище» компанії. Їх не завжди виконують, і неможливо оперативно контролювати хід виконання бізнес-процесів;
  • у компанії немає планування або інструменту прогнозування продажу для активного управління бізнес-процесом продажу;
  • скарги клієнтів губляться, їх не розглядають вчасно. Немає можливості отримати звітність за типами скарг за певний період у розрізі (на рівні?) менеджерів компанії;
  • знання співробітників компанії не акумулюються, а зберігаються тільки в їхніх головах, передача знань від досвідченого співробітника до новачка займає багато часу і у підсумку призводить до збільшення витрат компанії, зменшує обсяги продажів;
  • багато рутини у роботі;
  • керівник змушений половину свого робочого дня витрачати на контроль роботи cпівробітників;
  • роздутий штат відділів маркетингу, продажів і сервісного обслуговування - росте набагато швидше, ніж обороти компанії.
  • CRM – це дієві практичні інструменти, якими вже завтра можна користуватися і покращувати відносини з покупцями, постачальниками, суміжниками та будь-якими іншими контрагентами. А основне – підвищувати ефективність управління компанією.

    

    Є запитання?

    Наш менеджер зателефонує Вам і люб'язно надасть кваліфіковану консультацію.

    Вкажіть, будь ласка, нижче своє ім'я і телефон.