На початок сторінки

1C:CRM — ефективне рішення для управління компанією

Незалежно від того, чим займається компанія, для її успішного розвитку важливо залучати нових клієнтів і втримувати існуючих
Є багато чинників, що заважають побудувати ефективну роботу з клієнтами компанії. Ось деякі з них:
Несистематизована клієнтська база. Клієнти належать менеджеру, а не компанії
Неефективні комунікації всередині компанії та назовні
Продаємо як вміємо — процеси не стандартизовані
Багато рутини у роботі менеджерів та керівників
Дізнайтеся як CRM система допомагає вирішити ці проблеми. Look ahead

Автоматизоване робоче місце менеджера

Підвищує швидкість опрацювання інформації менеджером. Вся інформація під руками.
CRM interface
CRM interface

Бізнес-процеси

Менеджери, відділ продажу і вся компанія працюють по затверджених процесах під контролем CRM-системи. В результаті:

В компанії прозорі процеси та налагоджений контроль виконання задач по процесах
Система підказує наступний крок в роботі по процесу
Працівники зосереджують зусилля на результат, а не на процес
Робочий час менеджерів більш організований
Систематизована робота менеджерів, відділу, всієї компанії

Система допомагає планувати контакти з клієнтами, нагадує про заплановані події та контакти, фіксує їх результати.

Графічна карта процесу дозволяє розуміти процес і керувати ним.

Систематизована єдина база клієнтів

Контакти, інформація та історія взаємовідносин з усіма клієнтами компанії накопичуються централізовано в інформаційній базі
Звільнення менеджера з роботи не призведе до втрати його клієнтської бази. Всю історію роботи менеджера легко передати іншому
Всебічна інформація про клієнтів дає можливість легко їх сегментувати за різними критеріями наприклад для маркетингових цілей
Інструменти відбору і сегментації даних дозволяють відібрати цільових клієнтів, передати їх на опрацювання менеджерам (обдзвін, email-розсилка) та проаналізувати результати роботи
Інформація про вподобання, інтереси, дні народження контактних осіб клієнта теж зберігається в єдиній базі клієнтів
Керівник за кілька «кліків» може оцінити обсяг клієнтської бази, проаналізувати його динаміку
CRM interface
CRM interface

Реєстрація усіх контактів та подій в CRM системі

Прозора і контрольована робота менеджерів: скільки контактів в день робить менеджер, класифікація контактів (телефонні дзвінки, зустрічі, листування), їх результативність
Фіксування джерел звернень клієнтів у системі дозволяє аналізувати ефективність маркетингових кампаній
Керівник відділу продажу може легко проаналізувати кількісні та якісні показники роботи менеджерів
Фіксація історії роботи з клієнтом
Оперативне виявлення клієнтів, з якими тривалий час не було контакту, дає можливість робити клієнтам допродаж

Лійка продажу

Оперативна оцінка потенційного обороту компанії, відділу, менеджера
Додатковий контроль виконання планів продажу
Візуалізація процесу продажу — на якому етапі продажу знаходиться клієнт
Аналіз причин відмов клієнтів від угод
CRM interface
CRM interface

Постановка задач всередині компанії

Співробітники можуть делегувати завдання своїм колегам і в будь який момент перевірити їх виконання.

Задачі не губляться. Прозорий контроль виконання задач. Легко виявляти протерміновані і невиконані завдання.

Передача відповідальності

Керівник має можливість одним кліком делегувати всі задачі на іншого менеджера під час відпустки чи звільнення менеджера.

Формування корпоративної бази знань

Допомагає зекономити час на введення в посаду нового працівника.

Корпоративна база знань (типу F.A.Q., How To) з відповідями на типові запитання допомагає в роботі сервісній службі компанії, hot-line, тощо.

CRM interface

Впровадження системи CRM дозволить:

  • оперативно реагувати на запити клієнтів;
  • чітко планувати взаємодію з клієнтами;
  • оцінювати результати різних маркетингових і рекламних акцій із залучення клієнтів;
  • відстежувати кожне звернення;
  • ефективно використовувати кожен контакт;
  • індивідуально будувати систему взаємовідносин, оптимально організовуючи роботу з різними категоріями клієнтів.

Додаткові цінності CRM для бізнесу:

  • використовуючи підсистему CRM, Ви не будете залежати від «записів у блокнотах» менеджерів з продажу. Відносини з клієнтами стануть надбанням компанії, а не конкретних співробітників;
  • Ви зможете в будь-який момент отримати контактну інформацію клієнтів, бачити всю історію взаємин з ними, плановані і фактичні угоди, зустрічі, листи, дзвінки;
  • не пропустите важливих зустрічей із клієнтами, днів народження та інших знаменних дат важливих клієнтів;
  • завжди будете мати зворотній зв'язок із Вашими клієнтами, використовуючи підсистеми анкетування та поштових розсилок;
  • будете контролювати роботу менеджерів і будувати систему мотивації, засновану на оцінці якості роботи з клієнтами;
  • зможете гармонійно поєднувати формальний підхід та індивідуальне ставлення до кожного клієнта.

Якщо вам знайомий перелік цих проблем:

Інформація про клієнтів зберігається у різних місцях: календарі, записниках, програмному забезпеченні, відривних аркушах тощо
Немає можливості аналізу клієнтської бази, побудови комплексних звітів з продажу, закупівель та історії спілкування з клієнтами
Історія спілкування з клієнтами не є цілісною або її не реєструють. Досягнуті у переговорах домовленості забувають і не виконують, що викликає негативну реакцію клієнтів. Щоразу перепитують їхні номери телефонів або e-mail, а також, що вони замовляли
Втрата інформації при передачі всередині компанії призводить до збоїв в основних бізнес-процесах. «Інформаційні провали» між співробітниками і підрозділами збільшують кількість скарг і собівартість продажів
Регламентовані і затверджені бізнес-процеси не автоматизовані і не впроваджені в «робоче середовище» компанії. Їх не завжди виконують, і неможливо оперативно контролювати хід виконання бізнес-процесів
У компанії немає планування або інструменту прогнозування продажу для активного управління бізнес-процесом продажу
Скарги клієнтів губляться, їх не розглядають вчасно. Немає можливості отримати звітність за типами скарг за певний період у розрізі (на рівні?) менеджерів компанії
Знання співробітників компанії не акумулюються, а зберігаються тільки в їхніх головах, передача знань від досвідченого співробітника до новачка займає багато часу і у підсумку призводить до збільшення витрат компанії, зменшує обсяги продажів
Багато рутини у роботі
Керівник змушений половину свого робочого дня витрачати на контроль роботи cпівробітників
Роздутий штат відділів маркетингу, продажів і сервісного обслуговування - росте набагато швидше, ніж обороти компанії
CRM система — те, що потрібноLook ahead

Ефективна робота з клієнтами – один із ключових чинників підвищення рентабельності та надійності бізнесу в умовах високої конкуренції. Тому для управління взаємовідносинами з клієнтами потрібна система, націлена на максимальне освоєння потенціалу кожного клієнта і партнера в інтересах підприємства. Впровадження системи CRM є невід'ємною функціональною частиною сучасної комплексної інформаційної системи підприємства.

CRM – це дієві практичні інструменти, якими вже завтра можна користуватися і покращувати відносини з покупцями, постачальниками, суміжниками та будь-якими іншими контрагентами. А основне – підвищувати ефективність управління компанією.