Поиск по сайту
Опубликовать страницу
в соцсетях
Изменить язык
Контакты
  • Компания "ВОЛОШИН"
  • phone_in_talk Контактный телефон +38 (0352) 40-40-01
  • schedule График работы Пн.-Пт. (с 09.00 до 18.00, обеденный перерыв с 13.00 до 14.00)
  • email E-mail sales@voloshyn.com.ua
  • location_on Адрес офиса г. Тернополь, ул. Медовая, 20, 22 (бизнес-центр "Олимп", 4-й этаж)
Присоединяйтесь к нам в соцсетях
В начало страницы

Каталог собственных разработок

Друковані форми первинних документів
Ціна, грн.
Друк адреси контрагента для конверту з віконечком
520,00
Друкована форма 2-х примірників актів на 1 сторінку
520,00
Друкована форма 2-х примірників авансових звітів на 1 сторінку
520,00
Хіт продажу Додавання логотипу у друковані форми документів
520,00
Комплексні рішення
Ціна, грн.
Рішення дозволяє автоматизувати функції планування МТЗ, планування процесів забезпечення потреб в матеріально-технічних ресурсах (МТР), виконання плану забезпечення, оперативний контроль і аналіз виконання потреб в МТР.
Актуально для великих суб’єктів господарювання, які мають розгалужену мережу філій чи територіальних підрозділів або використовують кілька облікових систем.
Створення єдиної системи управління НДІ допоможе вирішити цілий комплекс проблем, викликаних множинністю точок введення НДІ, відсутністю єдиних стандартів ведення НДІ і недостатньою кваліфікацією персоналу. Результат впровадження централізованої системи управління НДІ – стандартизація корпоративних довідників, усунення неактуальної і такої, що дублюється інформації, організація централізованої точки введення інформації, обробка і контроль вмісту довідників.
5000,00
Конфігурація "Аптека" — це готове галузеве рішення для автоматизації аптек, фарм-маркетів і аптечних пунктів. Застосовується для автоматизації роздрібних продажів лікарських препаратів і супутньої продукції.
4000,00
Конфігурація "Роздріб" — це готове рішення для автоматизації роздрібних магазинів, супермаркетів і роздрібних торговельних мереж.
Веб-кабінет клієнта — це інструмент, що дозволить компаніям, які здійснюють гуртову торгівлею, побудувати ефективну роботу з своїми постійними покупцями та партнерами своєї дилерської мережі.
4000,00
Продукт призначений для автоматизації процесу реєстрації повернутих видаткових накладних та актів надання послуг, а також інших розхідних документів.
Механізм забезпечує:
- контроль за наявністю підписаних договорів та первинних документів;
- оперативну оцінку стану наявності документів;
- високий рівень заощадження трудових ресурсів.
6000,00
Продукт призначений для автоматизації процесів роздрібного продажу продуктів і страв у ресторанах, кафе, барах, фаст-фудах та інших підприємствах громадського харчування.
6000,00
Конфігурація "Хлібзавод" призначена для автоматизації обліку та бізнес-процесів на підприємствах хлібопекарської галузі. Це хліб заводи, хлібопекарні, підприємства, що виготовляють кондитерські вироби.
Для торговельних підприємств пропонуємо систему автоматизації роботи торгових агентів, експедиторів та мерчендайзерів за допомогою мобільних пристроїв (смартфонів, планшетних комп'ютерів, КПК).
4500,00
Підсистема "Управління автотранспортом" використовується для автоматизації управління автопідприємств—перевізників, а також для ведення обліку діяльності автопарків підприємств. У цій конфігурації реалізовано облік автомобільного парку, виписки маршрутних листів, облік витрат паливно-мастильних матеріалів, облік ремонту транспортних засобів своїми силами і з залученням сторонніх осіб.
Згортка (обрізка) бази даних без переривання робочого процесу
4200,00
Друк зображення номенклатури у прайс-листах та звітах
520,00
Система обліку та формування консолідованої фінансової звітності за МСФЗ (IFRS)
Обробки
Ціна, грн.
16500,00

Працюєте з персональними даними фізичних осіб? Для вас є критичною правильність введеної персональної інформації про фізичних осіб, з якими маєте справу? Повільна реєстрація і обробка персональної інформації є вузьким місцем у швидкості і якості обслуговування ваших клієнтів?

Мінімізуйте перелічені вище недоліки, використовуючи сучасні технології.

Пакетне формування та вивантаження податкових накладних
1000,00
Пакетний друк актів звірок
1000,00
Видалення документів в немонопольному режимі
260,00
Хіт продажу Пакетна виписка рахунків та актів, їх пакетне надсилання ел. поштою
2000,00
Обнулення від’ємних залишків по запасах
3200,00
Обнулення залишків податкового кредиту та/або зобов'язань
3200,00
Звіти
Ціна, грн.
Новинка Звіт про фінансові результати та Баланс за довільний період
520,00
Звіт "Валовий прибуток" за даними бухгалтерського обліку
520,00
Звіт "Продажі" для програми "1С:Бухгалтерія"
520,00
Звіт 1ДФ "Виплачено=Нараховано"
520,00
Оборотно-сальдова відомість з рахунками іноземною мовою
520,00
Звірка залишків запасів по бухгалтерському та управлінському обліках
1000,00
Заместитель начальника управления МТО ПАО "Укргидроэнерго" Жаворонок о преимуществах автоматизации закупки ТМЦ

Жайворонок Вадим Витальевич

Заместитель начальника управления МТЗ и логистики

ПАО "УКРГИДРОЭНЕРГО"

Внедрение системы электронного согласования заявок на закупки ТМЦ упростило и сократило ряд процессов. Теперь создается только одна заявка, в электронном виде проходит через все задействованные в закупке подразделения. Иными словами, существует одна цепь от формирования потребности до получения товара на склад. Как следствие, кроме автоматизации процесса закупки мы получили контроль и оперативность... Подробнее...