В начало страницы

Каталог собственных разработок

Обробки
Ціна, грн.
16500

Працюєте з персональними даними фізичних осіб? Для вас є критичною правильність введеної персональної інформації про фізичних осіб, з якими маєте справу? Повільна реєстрація і обробка персональної інформації є вузьким місцем у швидкості і якості обслуговування ваших клієнтів?

Мінімізуйте перелічені вище недоліки, використовуючи сучасні технології.

Підсистеми
Ціна, грн.
Рішення дозволяє автоматизувати функції планування МТЗ, планування процесів забезпечення потреб в матеріально-технічних ресурсах (МТР), виконання плану забезпечення, оперативний контроль і аналіз виконання потреб в МТР.
Актуально для великих суб’єктів господарювання, які мають розгалужену мережу філій чи територіальних підрозділів або використовують кілька облікових систем.
4000
Продукт призначений для автоматизації процесу реєстрації повернутих видаткових накладних та актів надання послуг, а також інших розхідних документів.
Механізм забезпечує:
- контроль за наявністю підписаних договорів та первинних документів;
- оперативну оцінку стану наявності документів;
- високий рівень заощадження трудових ресурсів.
Згортка (обрізка) бази даних без переривання робочого процесу
4200
Друк зображення номенклатури у прайс-листах та звітах
520
Створення єдиної системи управління НДІ допоможе вирішити цілий комплекс проблем, викликаних множинністю точок введення НДІ, відсутністю єдиних стандартів ведення НДІ і недостатньою кваліфікацією персоналу. Результат впровадження централізованої системи управління НДІ – стандартизація корпоративних довідників, усунення неактуальної і такої, що дублюється інформації, організація централізованої точки введення інформації, обробка і контроль вмісту довідників.
Система обліку та формування консолідованої фінансової звітності за МСФЗ (IFRS)
Веб-кабінет клієнта — це інструмент, що дозволить компаніям, які здійснюють гуртову торгівлею, побудувати ефективну роботу з своїми постійними покупцями та партнерами своєї дилерської мережі.
Для торговельних підприємств пропонуємо систему автоматизації роботи торгових агентів, експедиторів та мерчендайзерів за допомогою мобільних пристроїв (смартфонів, планшетних комп'ютерів, КПК).
4500
Підсистема "Управління автотранспортом" використовується для автоматизації управління автопідприємств—перевізників, а також для ведення обліку діяльності автопарків підприємств. У цій конфігурації реалізовано облік автомобільного парку, виписки маршрутних листів, облік витрат паливно-мастильних матеріалів, облік ремонту транспортних засобів своїми силами і з залученням сторонніх осіб.
Комплексні рішення
Ціна, грн.
5000
Конфігурація "Аптека" — це готове галузеве рішення для автоматизації аптек, фарм-маркетів і аптечних пунктів. Застосовується для автоматизації роздрібних продажів лікарських препаратів і супутньої продукції.
6000
Продукт призначений для автоматизації процесів роздрібного продажу продуктів і страв у ресторанах, кафе, барах, фаст-фудах та інших підприємствах громадського харчування.
4000
Конфігурація "Роздріб" — це готове рішення для автоматизації роздрібних магазинів, супермаркетів і роздрібних торговельних мереж.
6000
Конфігурація "Хлібзавод" призначена для автоматизації обліку та бізнес-процесів на підприємствах хлібопекарської галузі. Це хліб заводи, хлібопекарні, підприємства, що виготовляють кондитерські вироби.
Заместитель начальника управления МТО ПАО "Укргидроэнерго" Жаворонок о преимуществах автоматизации закупки ТМЦ

Жайворонок Вадим Витальевич

Заместитель начальника управления МТЗ и логистики

ПАО "УКРГИДРОЭНЕРГО"

Внедрение системы электронного согласования заявок на закупки ТМЦ упростило и сократило ряд процессов. Теперь создается только одна заявка, в электронном виде проходит через все задействованные в закупке подразделения. Иными словами, существует одна цепь от формирования потребности до получения товара на склад. Как следствие, кроме автоматизации процесса закупки мы получили контроль и оперативность... Подробнее...