На початок сторінки
keyboard_arrow_down
Чому варто працювати саме з нашою компанією?
  • ви завжди можете задати додаткове запитання працівнику, з яким спілкувалися кілька днів тому, не треба пояснювати проблему знову;
  • не потрібно очікувати на відповідь, усі консультації надаються в реальному часі;
  • поновлення типових конфігурацій відбувається максимально оперативно, гарантовано протягом 5-ти днів після виходу нового релізу;
  • жоден наш клієнт не втратив інформацію внаслідок вірусних атак;
  • доступ до бібліотеки багаторічних напрацювань компанії «Волошин»;
  • послуги надають виключно сертифіковані співробітники, серед яких багато зі стажем роботи на посаді головного бухгалтера;
  • клієнтам немає необхідності дзвонити до спеціаліста, досить залишити заявку на сайті, спеціаліст передзвонить;
  • за результатами опитування, 90% клієнтів обов’язково порекомендують нас, як надійного партнера з супроводу програмних продуктів "1С:Підприємство";
  • система менеджменту якості компанії «Волошин» сертифікована на відповідність міжнародному стандарту ISO 9001:2015 аудитором світового рівня «Bereau Veritas»
  • можливість укласти договір SLA (service level agreement) — договір з гарантованим рівнем сервісу.
Найменування послуг
Пакет послуг "БІЗНЕС"
Пакет послуг "СТАНДАРТ"
Пакет послуг "МІНІМАЛЬНИЙ"
Ціна, грн./міс.
1676
1216
756
Акційна ціна за умови оплати супроводу за 12 місяців*, грн./міс.
1536
1114
693
Встановлення оновлень для типових або незначно змінених конфігурацій
3 бази
2 бази
1 база
Лінія консультацій по роботі з типовими конфігураціями 1С:Підприємство:
+38 (0352) 40-10-01 (багатоканальний),
+38 (067) 350-49-60 (Callback – безкоштовно з будь-якого мобільного)
в т.ч. з віддаленим підключенням
Необмежено
(без очікування в черзі)
Необмежено
(без очікування в черзі)
Необмежено
(без очікування в черзі)
Допомога в закритті періоду, розбір, пояснення та виправлення помилок у базі користувача за допомогою віддаленого підключення. Доробка функціоналу програмного забезпечення
2 години в місяць
1 година в місяць
Оплачується додатково
Передплата на електронну версію журналу 911 + 24 консультації від Фактор-Аудит на рік
+*
+*
+*
Бібліотека додаткових друкованих форм, звітів, обробок, що розширюють функціональність типових конфігурацій. Актуальний перелік напрацювань на сайті http://voloshyn.com.ua/bonus.php
Безкоштовно
Безкоштовно
Безкоштовно
Сервіс здачі звітності "СОТА" / "M.E.Doc"
+*
+*
+*
Програма для здачі звітності "FREDO Звіт"
2 юр./фіз. особи
2 юр./фіз. особи
1 юр./фіз. особа
Ремонт бази 1С:Підприємство у разі поломки
1 раз в місяць
1 раз в квартал
1 раз в квартал
Налаштування автоматичного створення резервної копії бази даних
3 бази
2 бази
1 база
Перевірка коректності зняття архівних копій
1 раз в місяць
за запитом
за запитом
Виділений спеціаліст для консультацій
+
-
-
Участь представників компанії у семінарах та інших інформаційних заходах
3 представники
2 представники
1 представник
Доступ до навчальних матеріалів http://its.1c.eu; https://releases.1c.eu
Необмежено
Необмежено
Необмежено
Консультація аудитора
+*
+*
+*
Повідомлення про вихід поновлень на електронну пошту (e-mail)
+
+
+
Знижка на навчання одного слухача по ПЗ "Бухгалтерія для України" редакція 2.0
50%
50%
50%
* - При попередній оплаті супроводу на 12 місяців одним платежем, ви можете отримати безкоштовну письмову консультацію аудитора та вибрати:
  • знижку на суму вартості одного місяця супроводу відповідного пакету;
  • подарунковий сертифікат Watsons/ОККО/АЛЛО на еквівалентну суму;
  • передплату на електронну версію журналу 911+24 кваліфіковані консультації від Фактор-Аудит на рік;
  • програма здачі звітності M.E.Doc або «СОТА» та супровід за спеціальною ціною. Наприклад, для пакета «Мінімальний» M.E.Doc/«СОТА» 1502 грн/рік, супровід "1С:Підприємство" за ціною 7570 грн/рік. Разом = 9072 грн.

Відгуки наших клієнтів

"У рамках договору супроводу програму було модифіковано під усі наші потреби. З ростом нашої компанії, кількість запитів у нових доробках та розробках постійно зростає, всі вимоги завжди задоволені та враховані, роботи виконуються вчасно та оперативно..."

Василь Шалига
Фінансовий директор ТОВ "Агросем"